يا باشمهندس
سلامات كتااااااار
هذا من المسكوت عنه في كل حياتنا
نخجل نحن كسودانيين عن تناول اي موضوع يخص الجنس (ليه ما عارف) حتى وان كان في اطار الدين والعلم ... والبقول اي كلمة في الموضوع ده بكون جرئ جدا (زيك كده)
درسونا في المدرسة الجهاز التناسلي للذكر والانثى فكنا في الفصل زي الصابة فينا مطرة وطبعا في مدرسة البنات الحال بكون اسوأ وانا متاكد بكون في ناس ما فهمو اي حاجة .. يا اخوانا ده علم ... واحد من الطلبة المتشددين قال (دي قلة ادب) بالله شوف التخلف ده
بجيك راجع يا باش
|