عرض مشاركة واحدة
قديم 10-01-2010, 11:57 AM   #[25]
أميرى
:: كــاتب نشــط::
الصورة الرمزية أميرى
 
افتراضي

حاتم سلامات

خلينى احكى ليك الحكاية دى...
انا حلفاوى القرية 23 يلا فى القرية الاحياء مقسمة باسماء...جنساب, تنقار, فارقى, حى العرب
حينا اسمو حى العرب رغم اننا حلفاويين وبنرطن و اجدادنا زاتهم بيرطنوا وو...ما كنت بعير التسمية دى اهتمام وانا صغير ومفتكرها تسمية والسلام كبرنا شوية...اخوى الاكبر بقى يفتش زيك كدة فى موضوع الهوية ...قام جا قال لينا جدكم الرابع فلان كان جعلى من منطقة قريش
جنب الدامر وحصلت مشاكل مع اعمامه وقام هرب فى اتجاه الشمال لى حلفا القديمة وهناك
اتزوج نوبية...كدة التسمية بقت مقبولة صح؟...تصدق لمن سمعت الكلام دة وقتها زعلت جدا
كييييييييييف انا نوبى يااخ انا ما عربى ياااخ انا شنوو وماعارف...
وتانى كبرت شوية بقيت ابتسم لمن اشوف ناس بتدعى العروبة او الافريقية او او او
صدقنى لو اكتفيت بأن تنسب نفسك لآدم حترتاااااااااااااااااااااااااااااااااااااح
قول انا ابن آدم وكفى



أميرى غير متصل   رد مع اقتباس