13-07-2010, 10:10 AM
|
#[12]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة معتصم الطاهر
[align=center]  [/align]
|
معتصم الطاهر سلام الله يغشاك
براءة طفلة وفرحة مفرحة
سبحان الله
كتير بسرح في بداية خلقة ربنا للطفل
من التكوين كمية معجزات غريبة
اللفت نظري اسنان الطفلة الخالية
شوية وتتكون اسنان بديلة
ياربي شكلنا كيف كان لما كنا بدينا مرحلة التسنيين
ياريت لو متذكرة نفسي في المرحلة ديك
|
|
|
|
|