28-11-2010, 10:55 PM
|
#[39]
|
|
Banned
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عكــود
سلام الله عليك يا أمين وليك التحيّة.
ألف شكر ياخي على البوست التعليمي المهم ويا ريت لو إستمرّيت على شكل حلقات. حلقة اليوتيوب، حلقة تنزيل الملفّات الصوتيّة، الفيديوهات، تحويل الفورمات . . وهكذا.
وبرضو بثنّي إقتراح خالد بخصوص الإشراف على منتدى الكمبيوتر (التقني) وإنت مشكور وافقت.
واصل يا أمين فهناك متابعين من الأعضاء و من القرّاء غير الأعضاء، وربّنا يتقبّل منك ويجزيك أجر "من تعلّم العلم وعلّمه".
تسلم.
|
الأمير عكود
حبابك 1000 يا حبيب
إن شاء الله ربنا يقدرنا ونواصل ونفيد الناس
بس حقوا الناس تحدد هي عايزه شنو
وممكن ننقل الشروحات الى قسم الكمبيوتر
تحاياي
|
|
|
|
|