09-01-2012, 12:11 PM
|
#[13]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جيجي
صدقني
انا فقط احترق كي ارك اكثر وضوحا
وانزف كي تتجدد دواخلي بدمائك
وامزق قلبي كي تنمو خلاياك اكثر ايناعا
وابكي كي اغسل خدي من اجل ابتسامتك
|
جيجي .. إنتي لسه؟ 
- إليها* :
إتعوّدنا خلاص نتغابى
ننسى زمان بيناتنا علاقه
إنتي اخترتي طريقك .. يلا
أوعس تمثلي دور مشتاقه
وانا عوّدت عيوني فراقك
قبلِ عيونك تنوي فراقا
دا الكلام يا جيجي .. دا الكلام
____
* واحدة كدا
|
|
|
|
|