الموضوع: اليه
عرض مشاركة واحدة
قديم 09-01-2012, 12:23 PM   #[14]
جيجي
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قيس الصديق شحاته مشاهدة المشاركة
جيجي .. إنتي لسه؟

- إليها* :
إتعوّدنا خلاص نتغابى
ننسى زمان بيناتنا علاقه
إنتي اخترتي طريقك .. يلا
أوعس تمثلي دور مشتاقه
وانا عوّدت عيوني فراقك
قبلِ عيونك تنوي فراقا


دا الكلام يا جيجي .. دا الكلام

____
* واحدة كدا
ها انا ذا ياصديقي قد تعلمت احرفي من جديد



التعديل الأخير تم بواسطة جيجي ; 09-01-2012 الساعة 12:28 PM.
جيجي غير متصل   رد مع اقتباس