عرض مشاركة واحدة
قديم 20-08-2014, 02:12 PM   #[7]
كمال قجه
:: كــاتب جديـــد ::
الصورة الرمزية كمال قجه
 
افتراضي

الاخ / أحمد ابوزيد تحياتي
شكرا" للتوضيح وانا متاكد نفس الاسطوانة اتكررت في اكتر من جامعة وبتتكرر سنويا"



التوقيع: وين ماشي يانبض الرحيق
سايب المشاعر ريق دقيق
كمال قجه غير متصل   رد مع اقتباس