اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة جيجي
حاااسد وفقري
|
بالمناسبة أنا ما عايز معاك أي كلام
لانو أمي وصتني وقالت لي أوعك من اتنين:
1- مصاحبة العسكر
2- تجكيس الجندر
لانو يا ولدي صحوبية الكاب حدها الباب
وجكيس الجندر أخرو فليق بالدراب
فشوفي يا بطة أنتي
لو عايزة نتونس مع بعض
أرجو أنك ترخي مسعلة الجندرية دي
غير كدة ما عايز معاك أي نقة
-----------------------
قال ليك ابليس قعد يتشرط وقال لو عايزين يدخلوني الجنة
يبقى لازم يسكنوني في الفردوس الأعلى
غير كدة ما ح أخش الجنة
