عرض مشاركة واحدة
قديم 11-11-2008, 09:00 AM   #[1700]
عازف الأورج
:: كــاتب جديـــد ::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الزوول مشاهدة المشاركة


كدي نقزقز بذاكرتكم الخربة على بال ما عاصم نزل لينا القنابل الموعودة
في الصورة دي اضافة لشخوصها المطلوب ايضاً معرفة المكان التي التقطت فيه الصورة
صعبتها عليكم ...مش ؟





..
الزووول....
الصورة طبعا امام النفق الصغير
وهي للعزيزد/عمر محمود عطبرة و صديق له
وطبعا ام مني و مني




واذا عايز الصعوبة الجد جد قول لي الأسم الأصلي لأم مني؟؟؟!!!!



عازف الأورج غير متصل   رد مع اقتباس