30-11-2008, 10:22 PM
|
#[1908]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عازف الأورج
الجيلي حرام عليك الجماعة ديل من ستينات القرن الماضي
والله الذاكرة عندي نشطة جدا إلا من اسماء بسيطة..يعني لسه الزهايمر
في بدايتو ...والله يستر
ابو ريم....لك كل التحايا والود والشوق
|
ما لازم يجيبوكم كده يا بتاع الاأأأأكورديون....??
|
|
|
|
|