اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مكي محمد الحسن
سلام عليكم يا صعايده
بدون تعليق!
|
[flash=http://www.youtube.com/v/eaBVoraO1QI&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" ]WIDTH=400 HEIGHT=350[/flash]
ماتخاف يا ميكي بس انت ابقى قوي ....ودافر مع الجماعة ديل ...خليك قريب من المايك وفي الصف الامامي...خلي في جيبك شوية ملح ...