عرض مشاركة واحدة
قديم 18-04-2009, 03:47 PM   #[2707]
زاهر الطيب حمد
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

سلام بالكوم للأسايطه ..... ياجماعه بالنسبه للصوره بتاعة ود مرزوق ده أنا باص ,,, طبعا عاصم وود البك باص ,,, العب انت يا الكاشف ............وبعد الكلام ده كله أنا يتخيل لي واحد فيهم القلع والتاني ده ترباس .



زاهر الطيب حمد غير متصل   رد مع اقتباس