الموضوع
:
خريجو جامعة أسيوط لمزيد من التواصل
عرض مشاركة واحدة
18-04-2009, 03:47 PM
#[
2707
]
زاهر الطيب حمد
:: كــاتب نشــط::
سلام بالكوم للأسايطه ..... ياجماعه بالنسبه للصوره بتاعة ود مرزوق ده أنا باص ,,, طبعا عاصم وود البك باص ,,, العب انت يا الكاشف ............وبعد الكلام ده كله أنا يتخيل لي واحد فيهم القلع والتاني ده ترباس .
زاهر الطيب حمد
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى زاهر الطيب حمد
البحث عن المشاركات التي كتبها زاهر الطيب حمد