الموضوع
:
خريجو جامعة أسيوط لمزيد من التواصل
عرض مشاركة واحدة
14-09-2009, 08:22 PM
#[
3453
]
الجيلي عبد الله الريح
:: كــاتب نشــط::
ومبروك
للهلال
(بدون نفس )
[/align][/QUOTE]
هووووي ياقصي ... انت لسه عمده الخيمة ...
ولسه قهوتنا مابردت ..
وبخورنا لسه ملعلع في الخيمه ...
عشان تآآآآآمن ارجع للصفحات ١٤٢،١٤٣،١٤٤ ....
وكان مغالطني اخوي شيخ كندا موجود ..
اسعلو وهو بيعرف يجاوب السعال كويس ...
تحياتي ....
الجيلي عبد الله الريح
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى الجيلي عبد الله الريح
البحث عن المشاركات التي كتبها الجيلي عبد الله الريح