عرض مشاركة واحدة
قديم 14-09-2009, 08:22 PM   #[3453]
الجيلي عبد الله الريح
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

ومبروك للهلال (بدون نفس ) [/align][/QUOTE]

هووووي ياقصي ... انت لسه عمده الخيمة ...
ولسه قهوتنا مابردت ..
وبخورنا لسه ملعلع في الخيمه ...
عشان تآآآآآمن ارجع للصفحات ١٤٢،١٤٣،١٤٤ ....
وكان مغالطني اخوي شيخ كندا موجود ..
اسعلو وهو بيعرف يجاوب السعال كويس ...
تحياتي ....



الجيلي عبد الله الريح غير متصل   رد مع اقتباس