03-12-2007, 06:56 PM
|
#[43]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة omrashid
يا نسايم يا بتي زي ما اكون عايزه اشكر لي صديقه او حتي زوجي واقول له قول الشاعر
انت كالكلب في الوفاء
لكن منو البقدر يقول البغله في الابريق
ولكني ما زلت اكرر عن ظلم الانقذ وعنجهيتها وعدم احترامها للدين سواء كان الاسلامي او الاخري
لك الود
|
ام راشد ...
عارفة الضار كل النظم الفي العالم انو احنا لما نبقي معاها نشوف كلامها كما القران
لا ننتبه لعيوبها ونراها بيضاء من غير سؤ
الكوز بيشوف كل البيعملو النظام هو الحق
والاتحادي كذلك والبعملوهو الكيزان غلط
بغض النظر عن انتماءتنا السياسية
وخلافنا واتفاقنا يجب ان لا يعمينا عن تلمس الحقائق حتى وان
كاانت عند الاعداء
|
|
|
|
|