الموضوع
:
*** مطارحة شعرية و نثرية غناء و خواطر - دعوة للتواصل و المودة ***
عرض مشاركة واحدة
14-01-2008, 01:09 PM
#[
80
]
منال
:: كــاتب نشــط::
كتبت ليك
ووقفت ليك .. لامن لقيتك جايه من قلب الطريق
ولمحت فيك راحة المشاوير البعيدة
ونفحة النسمة الحنينة
الجاية من قلب الطريق
حسيت عجايب الدنيا .. إتلمـّت .. بقت
جايـّانى من عصراً سحيق
التوقيع:
[mark=#050000]
يا خالدا تحت الثرى
[/mark]
منال
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى منال
البحث عن المشاركات التي كتبها منال