14-01-2008, 01:11 PM
|
#[81]
|
|
Administrator
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منال
لا التحايا ولا المشاعر الحيـّة
فى عمق الحنايا
لا رسالة تجينى منـّك
لا خبر طمنـِّى عنك
|
كان الفقد فيهو كبير
وكان اليوم ده ما خاتنو فى الحسبان
وكان ميراثو كل ميراثو
قدحا ناز وسيف فولاذ وفروة ناس اصال وعزاز
وسبحة ملانة يا حنّان ويا منّان
فيصل
منال
تحياتي
|
|
|
|