15-01-2008, 08:39 AM
|
#[103]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed merghani
نوم العين شرد هربان أريت يا عين يعود أمسك
تزول الغربة وأسبابا وأكون بديارنا مستمسك
رحلت بعيد وشوق أم در فى ديرو فؤادى متنسّك
ومكتوب لى أعيش بعدك قلب مجروح وزول هوم سك
|
كل ما الريح تطارد الموج ازيد اصرار
واغير سكة التيار واقول يا انت يا اغرق
|
|
|
|
|