الموضوع
:
الخميس 28 فبراير، خالد الحاج يستحق 47 شمعة و 47 ايقاع و 47 زغرودة
عرض مشاركة واحدة
24-02-2008, 10:38 AM
#[
4
]
عبد العظيم الطاهر
:: كــاتب نشــط::
عقبال ... 100 شمعة يا خالد ...
ما عاوز ليك الف شمعة عشان ما تكون مبالغة
التوقيع:
[align=center]
يـا عـروب الحِلَّه الغادي
ويـا أدروب أنا ليكا بنادي
ويا الطمبـورن غـرد شـادي
ويا الساكنين في جنوب الوادي
خلوا أرواحـنا التبقى أيادي
نكتل الـدابي الدخـل العشه
هل في طريقه ............... ؟
[/align]
عبد العظيم الطاهر
مشاهدة ملفه الشخصي
إرسال رسالة خاصة إلى عبد العظيم الطاهر
البحث عن المشاركات التي كتبها عبد العظيم الطاهر