عرض مشاركة واحدة
قديم 24-02-2008, 10:38 AM   #[4]
عبد العظيم الطاهر
:: كــاتب نشــط::
 
افتراضي

عقبال ... 100 شمعة يا خالد ...
ما عاوز ليك الف شمعة عشان ما تكون مبالغة



التوقيع: [align=center]


يـا عـروب الحِلَّه الغادي
ويـا أدروب أنا ليكا بنادي
ويا الطمبـورن غـرد شـادي
ويا الساكنين في جنوب الوادي
خلوا أرواحـنا التبقى أيادي
نكتل الـدابي الدخـل العشه
هل في طريقه ............... ؟
[/align]
عبد العظيم الطاهر غير متصل   رد مع اقتباس