عرض مشاركة واحدة
قديم 30-05-2008, 10:50 AM   #[1187]
أحمد عبد القادر حسين
:: كــاتب جديـــد ::
 
افتراضي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوريم مشاهدة المشاركة
بدون تعليق
يا سلام يا اسايطة يا رايعين و كل يوم تذدادو حلا
الواحد فعلا تمني ان معاويه جاويش داء يرجع لينا تاني من ظرافته و حلاوته و حبة للناس .
انت عارف يا اسامه الطاهر انت الشخص الوحيد الذي فكرت فية ، من يكون هذا الشخص و لو لا ان معاويش جاويش كلمني بمجموعة الدمام كان ممكن اكون اتجهجهت شوية .في تغيرات كثيرة حصلت .
كيف اخباركم جميعا و اخبار البذورة .



أحمد عبد القادر حسين غير متصل   رد مع اقتباس