30-05-2008, 10:50 AM
|
#[1187]
|
|
:: كــاتب جديـــد ::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوريم
بدون تعليق
|
يا سلام يا اسايطة يا رايعين و كل يوم تذدادو حلا
الواحد فعلا تمني ان معاويه جاويش داء يرجع لينا تاني من ظرافته و حلاوته و حبة للناس .
انت عارف يا اسامه الطاهر انت الشخص الوحيد الذي فكرت فية ، من يكون هذا الشخص و لو لا ان معاويش جاويش كلمني بمجموعة الدمام كان ممكن اكون اتجهجهت شوية .في تغيرات كثيرة حصلت .
كيف اخباركم جميعا و اخبار البذورة .
|
|
|
|
|