اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة منال
تلوّح لى .. مدن عينيك
وترفع لى منارة بسمتك .. سارية
وبديت أحلم
|
مشتاق لشوفتك ولي عينيك
للبسمة الحلوة والضحكة النضرة
وقولت وينك ؟؟؟؟؟
الفيها سلام
وللنظرة الواحدة المنك!!!!!
وفيها كلام
للوجنة المحفورة فمرمر
للخصلة المعطونة فعنبر
وللعنبة وكرزة الشام
لشفايفك وهي تسكر من غير مدام
مشتاق ومتمني للقاك
عشان اخدك في إيديا
الووليك ذي الطفلة الهيا
غرة عين ماما والفرحة يوم قولة بابا
ولا أبويا
وأوريك للعالم وأقول شوفو أعظم إنسانا،
دي ست الضحكة الرنانا والبسمة الرويانا
وهلما جرا


