[frame="7 50"]العزيزه نبراس الضياء..
والعزيز عصام عبد السلام..
...هنالك دائما فى دفء القلب...
ركنا..سيظل مشغولا..ببيض الامنيات..
بيفرح لما...يهل على دنياه الفرح..
وبيفرح كتير...لمن يشاهد فى عيون.
الكل...زخات ...الفرح...
ربنا يسعدك...ويجمل لياليكم وايامكم....
ويجعلكما عصفورين.. فى عش الغرام..
تضيفان للدجنيا..مزيدا من بهارج الحب..
وبيت مال..وعيال....
كل التهانى القلبيه ..خالصه..وزائده..
ومنهمره..
والف..الف..مبروك
http://www.youtube.com/watch?v=mCJL5tNcP6I
[/frame]