اقتباس:
|
تكتب هكذا يا شبارقة: بناءً
|
ياأخى دى كلمة صعبة خلاص (تهرس جوف الواحد بالاسمنت)
بكتبا فى الغالب زى مابكتبا شبارقة..
ودالحاج كان مبارينى فى كتابة كلمة (أسئلة)..كنت دائمى بكتبها (أسئيلة)
يااخى المسألة دى كانت بتضايقو ضيق

و بجر لى سلك ويكورك (ضرستنى ياأخى ضرستنى


)