28-01-2008, 12:46 PM
|
#[11]
|
|
:: كــاتب نشــط::
|
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد أبوعاقلة
اها كان كدا...
نمرق لحافنا ونتكلا...
واقعد براي ارعى النجوم...
ارفع كراعي واحكلا...
لااااااامن أنوم...
ميم يا فيصل
|
من بعد ما عز المزار
والليل سِها .. وملّت نجومو الإنتظار
والشوق شِرِب حزن المواويل
وإنجرح خاطر النهار
|
|
|
|
|